لورال از ابتدا تا اکنون

لورال از ابتدا تا اکنون

18 شهریور 1399

مقالات

L’Oreal یک شرکت لوازم آرایشی و زیبایی است که در پاریس واقع شده است. این شرکت محصولات آرایشی مانند رنگ مو ، محصولات مراقبت از پوست ، ضد آفتاب ، آرایش ، شامپو و سایر محصولات مراقبت از مو ، عطرها و سایر محصولات را تولید می کند. بیشترین مقدار لوازم آرایشی و بهداشتی را …

L’Oreal یک شرکت لوازم آرایشی و زیبایی است که در پاریس واقع شده است. این شرکت محصولات آرایشی مانند رنگ مو ، محصولات مراقبت از پوست ، ضد آفتاب ، آرایش ، شامپو و سایر محصولات مراقبت از مو ، عطرها و سایر محصولات را تولید می کند. بیشترین مقدار لوازم آرایشی و بهداشتی را در جهان تولید می کند. این شرکت همچنین دارای بیشترین حق اختراع فناوری نانو کادر در ایالات متحده ، همراه با فعالیت فعالانه در پوست ، مهندسی بافت و داروسازی ، است. این شرکت با توسعه جدید رنگ مو در سال 1909 توسط یک شیمی دان جوان یوجین شوئلر که به یک شرکت چند ملیتی تبدیل شد ، شروع کرد و دارایی های خود را به ارزش بیش از 28.219 میلیارد یورو در پایان سال 2013 به دست آورد. L’Oreal در حال حاضر 500 مارک و هزاران مارک تولید می کند محصولات منحصر به فرد در تمام بخشهای زیبایی و رایحه. لورآل دارای شش مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان در فرانسه ، ایالات متحده آمریکا ، ژاپن ، چین و هند و مرکز دیگری است که به زودی در نیوجرسی تأسیس خواهد شد. علاوه بر مشارکت در فعالیت های آرایشی و دارویی ، لورآل همچنین در شرکت فیلم سازی Paravision سهیم است. بعداً در 17 مارس 2006 ، لورآل شرکت لوازم آرایشی The Body Shop را به مبلغ 562 میلیون پوند خریداری کرد و به دنبال آن 3 دستگاه سوئیس در مارس 2008 خریداری شد. L’Oreal شماره سه در جهان و شماره یک شرکت دارویی در اروپا است. علاوه بر این ، این شرکت همچنین یک سرمایه گذاری مشترک با Laboratories Inneov ، یک سرمایه گذاری مشترک لوازم آرایشی تغذیه ای با Nestle دارد. مهندسان شرکت L’Oreal France برای در امان نگه داشتن حیوانات از آزمایش فجایع ، یک مدل پوستی معروف به Episkin را بازسازی کردند که در آن سلولهای پوستی انسان باقی مانده از جراحی پستان تحت شرایط آزمایشگاهی in-vitro ایجاد می شوند و باعث ایجاد ورقه هایی از پوست بازسازی شده می شوند. مزایای این در مقایسه با آزمایش حیوانات این است که این ماده مربوط به پوست انسان است و سیستماتیک تر است ، زیرا آزمایشات با استفاده از خود پوست انسان انجام می شود. L’Oreal‘s همیشه بسیار نگران مسئولیت اجتماعی شرکت بوده و بسیاری از فعالیت های مربوط به آن را انجام داده است. یکی از آنها جوایز L’Oreal-UNESCO برای زنان در علوم است ، که به شناخت زنان محقق و سهم آنها در پیشرفت علمی متمرکز است. به هر برنده 1000000 دلار اعطا می کند. موسسه خیریه پیرامون پروژه “خوب به نظر برسید” احساس بهتری داشته باشید “حدود 16 سال پیش در نبرد زنان علیه سرطان رخ داده است که توسط L’Oreal آغاز شده است. در سال 2012 به عنوان بخشی دیگر از مسئولیت اجتماعی شرکت ، این شرکت کاهش 37.1 درصدی در انتشار CO2 ، کاهش 24 درصدی در مصرف آب و 22- درصدی زباله های قابل حمل را اعلام کرد که به دلیل اقدامات و دستاوردهای آن توسط Climate Counts اعتبار گرفت. بخشهای محیط زیست شعار فعلی L’Oreal ، “از آنجا که ارزش آن را دارید” با تقویت احساس عزت نفس و عزت نفس برای مصرف کنندگان ، تأثیر بسزایی در مصرف کنندگان آن ایجاد کرده است. تغییر از “چون من ارزش آن را دارم” به “از آنجا که شما ارزش آن را دارید” به دوباره “از آنجا که ما ارزش آن را داریم” موفقیت بزرگی در استراتژی آگاهی از برند بود. بنابراین سازمان صرفاً از نظر اقتصادی پیشرفت نکرده بلکه با یک پیام مثبت باعث افزایش غرور مصرف کنندگان نیز شده است.

بیوتیکخرید اینترنتیریمل لورال اصلکرم پودر لورال ۲۴ ساعتهلورآللوراللورال پاریسمحصولات لورال
Loading...