تاریخچه تاسیس مک   m.a.c

تاریخچه تاسیس مک m.a.c

9 شهریور 1399

مقالات

لوازم آرایشی M · A · C ، آرایشگر آرایش ، در سال 1984 توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در تورنتو ، انتاریو ، کانادا تاسیس شد. اولین فروشگاه U.S M · A · C در سال 1991 ، در نیویورک افتتاح شد. محصولات این شرکت در ابتدا به طور خاص برای میکاپ آرتیست …

لوازم آرایشی M · A · C ، آرایشگر آرایش ، در سال 1984 توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در تورنتو ، انتاریو ، کانادا تاسیس شد. اولین فروشگاه U.S M · A · C در سال 1991 ، در نیویورک افتتاح شد.

محصولات این شرکت در ابتدا به طور خاص برای میکاپ آرتیست های حرفه ای طراحی شده بود اما اکنون به مصرف کنندگان در سراسر جهان فروخته می شود.

مدتها قبل از سابقه شرکتشان ، بنیانگذاران لوازم آرایشی MAC خط تولید خود را به سمت متخصصان صنعت زیبایی و مد هدایت کردند که مجبور بودند برای ایجاد جلوه های بصری مورد نیاز برای مقاومت در برابر نور روشن در حین عکسبرداری ، به لوازم آرایشی سنگین ، آرایش کیک و آرایش صحنه اعتماد کنند. چه کسی بهتر از این است که به این خواسته برسد تا یک عکاس مد؟

لوازم آرایشی MAC با یک تصویر پر زرق و برق و خط تولیدی که مورد تأیید افراد مشهور است ، طوفان را به صنعت زیبایی گرفت. سرانجام یک آرایشگر تازه کار می تواند جلوه های ویژه ای را بدون استفاده از آرایش صحنه خلق کند. افراد متوسط ​​شهر می توانستند پس از ساعت ها با کوکتل شبانه از 9 تا 5 پوشیده باشند و عروس ها سرانجام یک خط آرایشی داشتند که می توانستند برای گرفتن عکس های زیبا از عروسی به آن اعتماد کنند.

شرکتهای Estée Lauder در سال 1996 منافع کنترلی M · A · C را به دست آوردند ، سپس در سال 1998 خرید شرکت را به اتمام رساندند. بنیانگذار اصلی Frank Angelo در سال 1997 به علت عوارض جراحی درگذشت.

از همان ابتدا مقصد موفقیت هر دو کار بودند. آنجلو از کودکی دارای روحیه کارآفرینی بود ، فیلم در محله خود را برای بچه ها به نمایش گذاشت و سپس در نوجوانی خود یک گروه موفق تشکیل داد. تا سال 69 ، او زنجیره ای از آرایشگاه های تک جنسیتی را در تورنتو افتتاح کرد.

توسکان  نیز آنجا بود و به عنوان یک آرایشگر متقاضی کار می کرد. او با ابزار محدود یک ظاهر طراحی شده محدود تغذیه شد ، بنابراین او شروع به هنر و صنعت خود کرد. به عنوان مثال ، او برس های موی طبیعی را با دست اصلاح کرد تا در کیت خود استفاده کند. این دو در دهه 70 با هم ملاقات کردند و تصمیم گرفتند با هم همکاری کنند تا یک خط لوازم آرایشی برای سرمقاله ها تولید کنند.

مک. لوازم آرایشی متولد شد و در اوایل دهه 80 به سرعت شکوفا شد. با Toskan به عنوان مدیر خلاق و Angelo به عنوان مدیر بازاریابی ، آنها از آشپزخانه در پشت یکی از آرایشگاه های Angelo کار کردند. آنها که توسط شوهرخواهر آینده و شیمی دان ویکان کاساله پیوستند ، اولین رژ لب خود را که از مداد رنگی صورتی و پررنگ Crayola به نام Flamingo الهام گرفته بود ، پختند. خود توکسان اعلام کرد که این اولین رژ لب ماتی است که به لب مانند لب نگاه کرده است. پایان به زیبایی عکس گرفت و به زودی خط رژ لب گسترش یافت و شامل 23 سایه دیگر با الهام از مداد رنگی ، و همچنین طیف کوچکی از مداد ، پایه و پودر شد.

حتی قبل از افتتاح اولین مغازه آنها ، اخبار مربوط به محصولات دقیق این دو نفره و هنرمندان در کانادا و ایالات متحده شروع به انتخاب سایه های روشن MAC برای کیت های خود کرد ، و این خبر را به مشتریان ، از جمله افزایش در آن زمان ، گسترش داد. ستاره ، مدونا.

اولین M.A.C. فروشگاه حرفه ای در سال 1982 در تورنتو ، در گوشه ای از کارلتون و پارلمان افتتاح شد. این فضای کمتری در فضای خرده فروشی و منبع بیشتر برای هنرمندان آرایش آزاد بود – مکانی که در آن صنعتگران می توانند نکات آرایش را به اشتراک بگذارند ، اوراق بهادار مبادله کنند و اندازه های عمده ای از اوایل M.A.C را خریداری کنند. محصولات برای استفاده در مشتری. با این حال ، هر چه بیشتر M.A.C. محصولات فروخته شد ، مشتریان هنرمند بیشتری (و همچنین مدل ها) اشتیاق به محصولات جمع و جور را شروع کردند. این دو نفر می دانستند که تنها راهی که می توانند به تقاضا پاسخ دهند ، افتتاح یک فروشگاه خرده فروشی واقعی بود.

این شرکت با داشتن تیم کوچکی از اعضای خانواده ، از جمله مادر Toskan ، گام بعدی را در سال 1985 با افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی عمومی در West Village City New York City برداشت. فروشگاه واقع در خیابان گای ، در بخشی از شهر واقع شده بود که در مرکز اپیدمی غم انگیز ایدز قرار داشت و آنیسلو و آنیکسل آنگلو و توسان ، هر رویکردی برای هنر آرایش فقط دوز رنگ و خوش بینی جامعه مورد نیاز بود. . M.A.C. فروشگاه به سرعت به یک نقطه داغ برای شخصیت های باشگاهی ، کشیدن ملکه ها ، و زیبایی های عجیب و غریب تبدیل شد. سرگرمی درگ ، بانوی بانی حتی برای کار در در فروشگاه شلوغ استخدام شده بود.

در سال 1994 ، M.A.C. اولین مبارزات VIVA GLAM خود را آغاز کردند. رژ لب VIVA GLAM قرمز بورگوندی با احساس کشیدن در حال ظهور RuPaul مدل سازی شده و تا به امروز ، 100 درصد از هر محصول VIVA GLAM فروخته شده به صندوق ایدز M.A.C می رود. با مشاهده این زندگی که زندگی بسیاری از دوستان را در سالهای اولیه فعالیت انجام داده است ، آنجلو و توسان احساس کردند که این راهی برای بازگشت به جامعه است که به آنها کمک کرده تا به خط اصلی آرایش خود تبدیل شوند.

در 15 سال M.A.C. در حال فعالیت بود ، این شرکت گسترش یافته و شامل 300 فروشگاه عظیم است. امروز ، M.A.C. دارای بیش از 1000 فروشگاه در سراسر جهان ، از جمله اروپا ، آسیا ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه. کمپین VIVA GLAM M.A.C هنوز هم در حال انجام است و تا به امروز بیش از 270 میلیون دلار برای بهره مندی از تحقیقات ایدز جمع آوری کرده است. توکسان هنوز به هدف اختصاص داده شده است.

بدون ارزش های اصلی قوی و بنیان گذاران پرشور ، M.A.C. امروز یک شرکت باورنکردنی و تأثیرگذار نخواهد بود. اما به همان اندازه که اخلاق تجاری آنها جدی است ، بزرگترین دلیل موفقیت M.A.C رویکرد سرفرازانه آنها نسبت به زیبایی است. “ما هرگز آرایش را خیلی جدی نگرفته ایم.” Toskan یک بار به نیویورک تایمز گفت ، “این چیزی است که می توان از آن لذت برد.” این یک رویکرد قابل تحسین به زیبایی و همچنین تجارت است.

 
 
macتاریخچه تاسیس مک m.a.cریمل مکس ولوم پلاس وت ان وایلد Max Volume Plusکرم پودر مکلوازم آرایشی مکمکمکس هیرو
Loading...